نکاتی که مرد را برای زن بی ارزش می کند - پیش به سوی شادی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیش به سوی شادی

  1. عشق ورزی یکی از مهمترین اجزاء سازنده یک رابطه پایدار و لذت بخشه؛ در روابط ج ن س ، رابطه جسمی و رابطه عاطفی دو چیز مهم هستن.در روابط کوتاه مدت که بیشتر با هدف رسیدن به اوج لذت و ارگاسم صورت میگیره، تاکید بر روی رابطه بدنی و جسمیه اما اگه خواهان یک رابطه بلند مدت با همسرتون هستین نمی تونین صرفا به برقراری یک رابطه جسمی بسنده کنین و خیالتون رو راحت کنین که فقط به صرف عمل دخول و سکس میتوانین زندگی شیرین و خوبی را تجربه کنین.

    برای اینکه بتوانین رابطه ج ن س  تون رو همیشه گرم نگه دارین و به فراخور اون زندگی شیرینی رو تجربه کنین باید نیازها و خواسته های طرف مقابلتون رو هم در نظر بگیرین و با شناسایی رفتارهایی که موجب سرد شدن رابطه تون میشه از عواقب احتمالی اون جلوگیری کنین. .....>>>>>

     


    *مردان زیر برای خانمها سرد کننده  و بی ارزش هستند:1. مردهایی که با بدن زنها آشنا نیستن. 2. مردهایی که بیش از حد روی بدن زن خشونت اعمال میکنن. 4. مردهایی که به هنگام سکس کثیف کاری میکنن(قابل توجه کسانی که در اثر فیلمهای پرنو گرافی تمایل دارن منیشان را بروی بدن زن خالی کنن، شکلات به بدن زنان بمالن و ادرارشاون را روی سینه های زنان خالی کنن و ...... هزار جور کثافت کاری دیگه) 5. مردهایی که بیش از حد خشونت اعمال میکنن. 6. مردهایی که از بهداشت شخصی پایینی برخوردارن.(قابل توجه کسانیکه دهانشون همیشه بوی بد میده، ناخنهایشون بلند و زیرشان پر از چرکه، بدنشون بوی عرق متئفن میده، دستهایشون پینه های زبر و خشن داره ، پاها و جورابهای بد بو و کثیف دارن، ریش های پشمالو دارن و ...... ) 7. مردهایی که بیش از حد به ظاهر، قیافه و سرو و وضع زن اهمیت میدهن(قابل توجه کسانیکه به اندام زنانشان خیلی توجه میکنن و خود وجود زنانشون را فراموش میکنن) 8. مردهایی که زن ها را بر اساس ارگاسم(رسیدن به اوج لذت ج ن س ) او طبقه بندی میکنن(قابل توجه کسانیکه مدام از همسرشان میپرسن"ارضاء شدی؟" و بجای اینکه به عشق ورزی در رابطه رو بیارن، اشتباها به ارگاسم بدنی زن توجه میکنن و ارگاسم جسمی زن را برای خود موفقیت میدونن و به اون میبالن!) 9. مردهایی که زن را مجبور به معاشقه ی ...... میکنند(قابل توجه کسانیکه خودخواهانه همسرشون رو وادار میکنن و اجبار را بر رابطه شون حاکم میکنن!) 10. مردهایی که زیاده از حد نگران عملکرد و توان ج ن س  خودشون هستن( قابل توجه کسانیکه مدام در این خیالن که زود انزالی دارم ، آلتم کوچیکه ، نمیتونم بیشتر از 10 دقیقه سکس کنم و ........ ) 11. مردهایی که با تلویزیون روشن عشق ورزی میکنن!( قابل توجه کسانی که دوست دارن مثل بازیگرای فیلمای پرونوگرافی با همسرشان رفتار کنن و به جای سکس کردن با خانومشون در ذهنشون با هنرپیشه فیلم سوپر سکس میکنن!) 12. مردهایی که هروقت مست یا نئشه هستن نیاز ج ن س  پیدا میکنن و حتما باید در این اوقات سکس کنن. 13. مردهایی که بلافاصله پس از اتمام سکس و اطفاء شهوت به لحاظ احساسی و عاطفی از زن دور میشن. 14. مردهایی که وقت کافی صرف تحریک کردن زن شون و پیش نوازش نمیکنن و بلافاصله سراغ عمل دخول میرون. 15. مردهایی که عادات شخصی زشت و چندش آور دارن( دست کردن در بینی، گرفتن ناخنها روی زمین، آروغ کندن، باد در کردن، عطر تند زدن و ....... از جمله عادات چندش آور برای زنان میباشه!) 16. مردهایی که دوست ندارن به همسر خودشون معاشقه ..... بدهن(قابل توجه کسانی که گفتن کلمه دوستت دارم رو برای مردا عار میدونن و مردی رو به سختی و بی احساسی میدونن) 17. مردهایی که اشتغال ذهنی وسواس گونه و بیش از حدی به بدن خود دارن(قابل توجه پروش اندام کاران) 18. مردهایی که با دیگران خوش رفتار نیستن(قابل توجه کسانیکه مدام تویه کوچه و خیابون و در حال رانندگی به این و اون فوحش میدن و به مردم احترام نمیگذارن)

    19. مردهایی که زنشون رو دوست ندارن و نسبت به اون هیچ احساسی ندارن


+نوشته شده در دوشنبه 89/7/5ساعت 11:12 عصرتوسط سپیده | | نظر